kelopak bunga

Thursday 24 May 2012

Yeah... I'm Back..

Cewah tajuk nak macam retis... korang boleh wat tajuk macam tu...
hehehe.. setelah nak dekat sebulan jugak aku biar blog aku nih aku berabuk besawang kan...
Tetiba hari ini nak update... hehehe...


Mesti semua orang tertunggu2 kan sebab apa aku nih lama xupdate...
Cewah gila perasaan lah Minah Comel sorang nih...
Sebab aku lama tak update adalah kerana aku nih tersangatlah Buzi memangjang ..
Kalahkan PM plak... 
alah kalu aku update pun mana ada orang yang nak baca kan.. huhuhu.... gile sedih buat ayat macam tu..
Aku buzi sebab kena siapkan asgment semua...... nih dah habis dah cikit..dah tenang sikit hidup.. 
kalu tidak tidoq pun mimpi asgment lagi...
Cuma tinggal satu lagi jer asgment... Asgment FM (financial Managemant)
Tapi sebabkan aku rindu nak update blog aku ... hari ni aku gagahkan jugak jari aku untuk  menaip....


Buzi dengan asgment memang bagus lah kan tapi sekarang aku bertambah buzi dok tengok cite RUNNING MAN... hehehehe
Sapa yang penah tengok tu tau lah cite apa.. Kalu tak penah cer pi try2 search dekat youtube... kot2 lah adakan... memang best gile kot cite tu... 
Kalu tak caya aku cakap cite tu best apa kata korang p lah rajin-rajinkan tangan tu pi tengok dulu... 
Best sangat2..... Sumpah sapa tengok mesti tak menyesal.. hahahha...


Dah la .. Untuk mukadimah setelah menghilangkan diri ... 


Aku stop dulu.. Nah tengok dulu gambar budak kecik coml nih... Alif Zafran.... Muuaahhh... cium pipi alif byk2...


P/s : aku sedang sedaya upaya tak mahu menggunakan singkatan sangat.. Jenuh nak taip bagi penuh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...