kelopak bunga

Thursday 24 May 2012

Running Man

Tah apa-apa tajuk yang aku letak kan...
Mesti ada yang tertanya-tanya apakah RUNNING MAN  tu ???????


RUNNING MAN nih bukan lah cite orang putih..
Bukan cite Drama-drama atau pun cerekarama TV3...
Nih adalah satu rancangan dekat Korea ..
rancangan dia rancangan Games Show ....
Games Show nih artis-artis korea yang main....


Lepas tu Ada artis jemputan korea.. Artis jemputan dari Malaysia depa x jemput lah lagi... 
kalu ada artis Malaysia yang main dalam Running Man nih memang artis tu dasyat gile lah...


Sebenarnya aku nih tak suka tengok cite-cite korea nih..
Tapi Running Man nih aku TERTENGOK secara tak sengaja...
TERAMBIK dekat member aku pastu TERTENGOK lah kan..
dah lepas tu jadi lah TERMINAT cite nih...


Mula-mula macam bosan sebab xtahu kan cite macam mana...
tapi bila dah tengok banyak2 episod dia...
peh... memang best gile... aku sampai dah tergila-gila lah cite nih...
Selamat ada insan yang bagi kat aku cite ni kan...


Cite nih dah lah Player dia muka memang boleh tahan jugak lah...
dan yang paling penting diorang nih kelakar gile....
Memang fun lah kalu tengok...


Sekarang dekat aku dah ada episod 1 sampai episod 94...
Pening aku, punya nak tengok cite nih...
Final dah nak dekat tapi duk pulun jugak tengok cite KOrea nih...


Harap-harap nanti bila Final aku tinggal lah sekejap cite nih..
Kalu ketagih jugak habis lah aku...
huhuhu...


Nilah Player2 dalam Running Man nih... hensem tak??? huhuhuhu...


Aku tersangat suka ek tengok mamat nih... Aku xtahu napa aku suka tengok... Walaupun dia garang tapi aku tetap suka tengok lah.... hahhahah


Dah2 malas nak taip dah... ok bye..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...