kelopak bunga

Saturday 23 June 2012

Comelnya....

tadi entry sebelum nih ia ia jer nak g cri nota bagai..
tapi last2 ad plak kan entry baru..
gila penipu ... adoooiiii....


tetiba aku masukkn gambar nih..
ni gambar waktu aku tadika dlu...
aku pun xengat aku ad ker pakai2 jubah macam nih dulu...

tetiba ad member sekolah tag gambar nih kat Fb..
terkejut jugak tgk gambar aku... rasa mcm owg lain pun ad...
tau x gambar aku yang mana??

ahhahahaha... cer teka sndiri...
aku lah budak paling comel dalam tu
hahahhaha......
perasaan gila kan.....

jap2 aku pun nak cri mn 1 gambr aku.. hahahah..
tuan badan pun xkenai gambar sendrir tetiba nak suruh owg lain cari kan...
motif ?????

nak tau dok aku yg mn 1...
hahahah..
tapi kalu baca janji jangan gelak.. sebb aku comel sgt dlu...
mesti dulu ramai mak2 nak wat aku jdi menantu kan sebb comel..
tapi bila dah besar sume pakat xmau sebb terSANGAT COMEL...
hahahahaha....

ha dah2...
sebenarnya aku budak kecik yang no 5 dari kiri.. yang duduk tu.. muka muncung mcm nak teriak tu...
hahahha.. comel tak.. comel tak??????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...