kelopak bunga

Thursday 19 April 2012

sakit kepala melampauuu

Sakit Kepala Seharian kemarin...
xtau apa sebb yg wat aku sakit kepala kan..


tapi aku rasa-rasa maybe kot sebb aku exam 3 hari berturut2...
Bayangkan Ari Isnin dh ad exam.. Isnin exam pukui 5 sampai pukui 6..


Malam ahad cnfm2 lahkan tidoq lewat sebb duk pulun mentelaah bagai nak jawab exam ari isnin... 
dah tu pagi tu bgun pukui 6.30 siap-siap nak g kelas pagi palk.. kelas dah lah sampai pukui 2 kan..
Letih jgn duk kata lah.. Hbs kelas bertapa jap dlm Library sambung baca utk exam pukui 5 sat g..


Hbs jawab exam pukui 6.30 mcm tu duk nganga tunggu bus nak balik bilik...
Bilik aku jauh dri kelas... dlm 4 KM mcm tulah... 


dah balik beli mkn dlu sebb lapaq terketaq-ketaq kan.. hehehhe... mau xlapaq dh la jwb exam duk perah otak  .. hbs sume ilmu keluaq perut plak jdi kosong... 


dah tu balik lah bilik... mandi2 rehat2 semayang magrib pas tu tidoq sat...
mampu kan tidoq esok tu ad lagi kan exam... otak xlarat kot... rehat sat satg p pulun baca plak lagi lah xmasuk apa kan...


dah tu bangun plak study untk exam ari selasa.. ari selasa exam pukui 2.30 ptg... so takpa lah kan tidoq lewat ,,,, dah pagi pun bgun lewat ckit sebb ari selasa mmg xdok kelas... bgun pun xlwet sgt sebb nak kena baca lagi apa-apa yg xhbs baca lagi.. aku nih kalu stdy cnfm last2 minit... klu baca awai tu takut nnti lama-lama lupa plak kan... hehehehe.. alasan lah sebenarnya sebb aku nih pemalas.. hahahahahahaa...


walaupun exam pukui 2.30 ptg tapi aku p awal tau ..pukui 12 aku p dah... sebb aku nak p mkn dlu.. kan xmakn duk jwb exam perut duk nyanyi2 lagu hindustan plak.. hehhehe... hbs exam terus balik bilik.... 


balik bilik rehat2 nak kena plak study utk exam ari rabu tu.. adoi........


letih ah dgr exam berturut2 nih.... subjek yg ari rabu nih mmg agak mencabar sebb dia subjek  kira-kira dan ad teori cikit2... mlm tu aku pun mentelaah kan .. sampai pukui 3 pagi kot... tu dia gigih kan baca sampai 3 pagi... dah tu ari rabu ad kelas ok... kelas pukui 10pg sampai pukui 3.30ptg... huhuhu.... nama jer kelas pukui 10 tpi 8.30 pg dh bgun dh... dh siap-siap...


hbs kelas 3.30 xterus rehat.. terus buka nota dan wat latihan cikit-cikit sampai pukui 6.30ptg kot... dah tu xlarat rasa nak tidoq sat... tidoq 5 minit... bgun2 tidoq dan-dan sakit kepala  yang terlampau sgt... p mandi pun sakit kepala xhilang.. bayangkan pukui 8.30 mlm nak p jwab exam nih... 


terpaksa gagahkan diri jgak p jawab exam... dlm sakit2 kan... exam tu 2 jam.. tapi sebb aku dah xtahn sakit kepala aku jwb 1jam setengah jer... sempat lah jwb sume kan... tapi aku xtau lah result aku nnti mcm mn.. harap-harap ok lah...


pas tu hari Khamis aku xp kelas... hahahah... AKU PONTENG k... hahahaha... sebb aku xlarat gila.. dan sakit kepala aku pun xhilang lagi.. 


aku tidoq lah semahu-mahunya...,. hahahha.. dan2 rasa sihat sebb dapt tidoq dgn cukup... hehehheeeeeee....


yg bestnya ari ISnin 23 April nih ad lagi exam tau... exam LAw...


ikut jadual awl kata nak wat jumaat... tapi xjdi.. selamat postpone sampai isnin kalu tidak mmg aku pengsan terus lah.. 


ok dah nak g mandi.. 


bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...