kelopak bunga

Sunday 15 April 2012

Hari- hari Tension..

Entry aku 2 3 hari nih mmg sume bab-bab aku tension... sebb aku Dlm keadaan tension.. hhahaha

Mah nak letak cikit jadual midterm Test aku untk sem nih...

1/4/ 2012  Subjek Financial & Reporting Standard.. (subjek nih campur kira-kira dan baca cikit)
 subjek nih dah settel jawab sebelum cuti...

masuk cuti nih yg aku lagi tensioooonnnnn...

16/4/2012  subjek International business ( subjek membaca )
17/4/2012  subjek Accouting Information System (subjek membaca jgk... dah lah term dia pya pelik-pelik  sekali maksud dia simpan... emmm masuk plak bab-bab komputer adoi lagi serabut)
18/4/2012  Subjek Financial Management ( subjek nih pun mixed jgk membaca dgn kira-kira ) bab kira-kira aku ok dah mai bab baca-baca aku jdi out of services jap.. hihi

last skali 20/4/2012 subjek Business Law ( yg ni lagi lah subjek membaca kan .. nama pun law.. mn ad subjek law kira-kira bagai.,. takkan nak kira seksyen dia ad berapa kot).....

korang nampak tarikh aku test nih sume dekat-dekat... ceh ini dah kira mcm membunuh dlm diam nih..hihihi.... minggu nih aku agak mereng.. hbs jer 20/4 tu aku nak lompat puas2... 

ok bye....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...