kelopak bunga

Thursday 14 June 2012

Tak Mau Ingat Dah

Paper Akaun dah habis jawab..
adoi memang rasa tak x confident langsung..
xterbayang di otak nak dapat result berapa..
Tapi harap-harap lepas lah kan..

uhuhu.. aku tak mau kena Repeat paper akaun..
semua paper pun aku tak mau repeat..
tetiba rasa macam ah malas nak belajar..
heheheh... boleh dok macam tu...

So disebabkan aku rasa macam ada perasaan tak best bila ingat pasal paper akaun tu so aku membuat keputusan yang besar iaitu .....


aku ...........



Tak mau ingat pasal akaun tu.. hahahhahaha
kalu duk pikir pun bukan boleh putar masa gi pukul 9 pagi tadi...
tetap pukul 9.00 mlm nih jgk muncul....

Nak kna bukak buku Business and professional Communication plak....
Exam....
Exam....
exam...

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...