kelopak bunga

Friday 8 June 2012

Kenapa Mesti aku???

Adoi kenapa lah aku antara orang-orang yang terpilih tu kan..
adoi tension betoi..tension... tension..

baru aku perasan dalam blog aku nih macam banyak gile perkataan tension kan..
mesti sapa yang baca pun rasa tension.. hhehhe
mesti tension sangat kan..
mesti meronta2 tension nih...
rasa tension dok baca.. hahahaha

Ni lah akibatnya kalu aku tengah duk tension + bengang + serabut + jiwa kacau ...
sume benda jadi xbetul kan..

ok2 berbalik pada tajuk tu..
Kenapa mesti aku kan??
tah lah aku pun xpaham...

orang len ramai lagi aku jugak yang kena....

Kenapa mesti aku????
Kenapa mesti aku???
kenapa mesti aku??? jangan tension tau aku bru nak mula menjiwai watak nih... (ada lagi tension tu)

Ish tak puas hati nih...

Orang len habis exam awal jer..
tapi napa mesti aku YANG HABIS EXAM LEWAT???
ahahhhhhhhhhhhhh..............
tak adil aku rasa... tiap2 sem hbis lewat....

dah aku bertambah tension...
ok bye...

p/s : gile kan entry aku hbs macam ni jer... cam nak kena lempang laju2 je kan... huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...