kelopak bunga

Monday 9 April 2012

cuTi- Cuti Mid sEmmmm....

Assalamualaikum...

Hehehe... Rasa mcm byk debu dah blog aku nih... tunggu sat nah nak p ambik mop dgn bulu ayam sat..tunggu sat je tau....  nak buang habuk2 nih.. ish2... ya allahh   labah pun dah wat sarang... ni lah akibat lama xupdate kan... hihi...

ok Dah settel cuci2 blog aku dah.. hehehhe.... nih nak mula mengarang nih.... dah2 mai duk baca mah...

Musim cuti midsem dah start dah... aku mmg kalu bab2 cuti nih laju...
budak UUM start cuti ari jumaat.. ari khamis bru depa berebut2 naik bus balik kmpung...

Tapi aku si budak COMEl nih dgn selamber rocknya ari selasa aku dah Blah balik penang.. hahahah...
gila punya semangat kan nak balik... 2 kelas aku ponteng.. kelas akaun dgn kelas BI..(kepada adik2 lain jgn ikut tau sifat mulia akak comel nih) hehehhe...
kelas lain awai2 lagi dah mintak suruh cancel tapi lecturer 2 subjek nih rajin betoi buat kelas... last2 aku mengambil keputusan sendiri .. aku ponteng kelas lah... hahahaha...

Ikutkan hati nak lanjut cuti sampai ari isnin minggu depan plak tapi xjdi lah sebbbbb masuk cuti nih bala dah tungguuu... (bukan bala anak mutusamy ek).. nih bala yg wat aku sesak nafas seketika....

Ari Sabtu Kena hantar asgment golf.. tpi arini dh ari isnin 1 keja apa pun aku xwat lagi.... yg aku tau duk bersuka suki dgn anak2 menakan aku...

pas 2 kena hantaq plak asgmrnt akaun ari ahad.. asgment nih lgi best sebb aku betol2 lupa kata ad asgment...tadi bru aku egt 2 pun sebb ad member aku kol tya pasai asgment.. kalu dia xkol pakai xtidoq mlm lah aku mlm sabtu 2..pulun duk wat asgmrnt nih.. hehhhe...mmg gile kentang aku kan...  mmg betol2 cuti nih.. heheheh...

dan Paling Aku cuak + serabut + sawan + gila seketika sebb 16, 17, 18 dan 20 april nih ada plak midtem Test... ahhhh.... lagi wat aku xmau balik UUM nih... boleh plk wat test sume dekt2 tarikh... adoiii ... cam mn nak jawab tah.. huhuhu....Sapa rasa2 dia ad ilmu lebih sikit mai Tolong aku jawab sat test nih... aku xbermaya lah nak jawab.. hehehehhe... tapi Kalu suruh online FB aku semangat... hehehhehe...

mlas lah nak taip dah... dh penat bru balik bErjimba dgn Geng2 POLI dulu... huhuhu.. best2 walaupun sekejap jer.... esok2 lah aku cite pasai Kuaq Berjimba2 Nih... dah mlm nak tidoq...

Asgment Aku esok2 lah wat ... hehhehee...

Daaa... Niteee....

Byee.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...