kelopak bunga

Tuesday 20 March 2012

BerkoBar-kobar...

Best tajuk aku kali nih...
Aper  yg aku berkobar-kobar sangat kan???
Agak-agak korangkan sebab apa ek??
cepat korang fikir aku bg masa 2 saat jer,,,, hahahahaha...
emmmm...........
eemmmm..........

ok2 dah habis masa 2 saat yg aku bg kat hampa....Dah-dah tak payah duk pulun perah otak tu sangat.. satgi pulun perah tercabut otak plak kan... sapa nak menjawabnya?? aku jgk...

Nak tahu sebab apa aku berkobar-kobar???
Ha la ni hampa sume p kat keyboard,  hampa tekan arrow bawah tgk ada apa???




1






2







tudia....






ADNAN SEMPIT 2... HAHAHAHA... (dah berzaman baru aku boleh tengok )

Ni lah yang aku berkobar-kobar sangat.. Berkobar-kobar nak tengok...
Nak dijadikan cerita ada lah member aku datang bawak cite nih.. dah siap dowload letak dlm pendrive... aku apa lagi semangat berkobar-kobar terus nak ambik copy masuk laktop...
Dah siap copy apa lagi buka terus tengok ( gile gelojoh perangai aku kan cnfm xdok yang nak wat bini )
Dah semangat tengok tetiba sampai kat separuh cite terus stop... and aku pya Player terus close... 
alamak mmg sentap gile lah masa 2... pya lah duk buka semula player 2 tapi xleh jgk nak tgk.. 
last2 skali aku pasrah tutup laktop dan  terus tidoq... mlas nak pikir sebb xleh tgk.. ( ya allah pya buruk perangai aku kan ...suka bebai betoi lah aku ni... sapa ada petua nak buang sikap aku 2 ek????)...

Dan semalam akhirnya budak comel nih dpt jgk tgk cite ADNAN SEMPIT 2... tu pun setelah g merantau2 kat level blok aku p tya sapa ada cite AS2 nih... hehehheee... 

korang nampak x sikap bersungguh-sungguh aku nih.. hahahah... tapi mai time study xplak aku sungguh-sungguh mcm nih... apa pya senget lah aku nih kan....

ok dah malas nak taip...  nak wat ASGMENT AKAUN plak...

Babai...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...